11.1.2024 Tervetuloa markkinointi 2024!

0,00 

Tervetuloa aistimaan vuoden 2024 markkinointituulia!

Vuoden ensimmäisessä webinaarissa keskustelemme siitä, mitkä asiat muovaavat markkinointia tulevaisuudessa ja mitä tuoreen markkinointibarometrin tulokset kertovat. Opit ymmärtämään, miten strateginen luovuus on avainasemassa tekoälyvallankumouksen aikana ja miten voit hyödyntää tätä yhdistämällä luovuuden ja teknologian voiman. Tekoäly tarjoaa mahdollisuuksia nyt kaikenkokoisille yrityksille.

Lisäksi pureudumme ostokäyttäytymisen ja kuluttamisen ajankuvan muutoksiin vuonna 2024, jotta voit ennakoida ja sopeutua muuttuviin asiakastarpeisiin. Saat myös vinkkejä siitä, minne markkinointieurot kannattaa tänä vuonna investoida. Koulutus tarjoaa sinulle arvokasta tietoa ja taitoja, jotka auttavat menestymään markkinoinnissa alkaneena vuonna.

Puheenvuorot:
• Markkinoinnin investoinnit ja kiinnostuksen kohteet v. 2024: Markkinointibarometrin tulokset / Riikka-Maria Lemminki, Marketing Finland
• Strategisen luovuuden merkitys tekoälyvallankumouksen aikana / Elina Bono, Sherpa
• Miten ostokäyttäytyminen ja kuluttamisen ajankuva muuttuvat 2024 / Kari Tervonen, Omnicom Media Group
• Minne investoida markkinointieurot vuonna 2024? / Antti Kallio, Dagmar

Koulutus on kaikille maksuton.

Osasto: Avainsanat tuotteelle , , , , , , , ,

Tervetuloa aistimaan vuoden 2024 markkinointituulia!

Vuoden ensimmäisessä webinaarissa keskustelemme siitä, mitkä asiat muovaavat markkinointia tulevaisuudessa ja mitä kaikkea pitäisi ottaa haltuun. Opit ymmärtämään, miten strateginen luovuus on avainasemassa tekoälyvallankumouksen aikana ja miten voit hyödyntää tätä yhdistämällä luovuuden ja teknologian voiman. Tekoäly tarjoaa mahdollisuuksia nyt kaikenkokoisille yrityksille.

Lisäksi pureudumme ostokäyttäytymisen ja kuluttamisen ajankuvan muutoksiin vuonna 2024, jotta voit ennakoida ja sopeutua muuttuviin asiakastarpeisiin. Saat myös vinkkejä siitä, minne markkinointieurot kannattaa tänä vuonna investoida. Koulutus tarjoaa sinulle arvokasta tietoa ja taitoja, jotka auttavat menestymään markkinoinnissa alkaneena vuonna.

Puheenvuorot:
• Alkusanat / Riikka-Maria Lemminki, Marketing Finland
• Strategisen luovuuden merkitys tekoälyvallankumouksen aikana / Elina Bono, Sherpa
• Miten ostokäyttäytyminen ja kuluttamisen ajankuva muuttuvat 2024 / Kari Tervonen, Omnicom Media Group
• Minne investoida markkinointieurot vuonna 2024? / Antti Kallio, Dagmar

Koulutus on kaikille maksuton.


Kehitä ja ylläpidä osaamistasi Marketing Finland Academyssa!

Mikäli haluat ottaa Marketing Finland Academy -lisenssin käyttöösi samalla kertaa, kun varaat paikkasi tästä koulutuksesta, lisää ostoskoriin haluamasi lisenssi (kuukausi- tai vuosisopimus). Voit samalla ilmoittautua Marketing Finland Academyyn kuuluviin koulutuksiin Academy-hinnalla.

  • Henkilökohtainen koulutuslisenssi jäsenille 39 €/kk/12 kk tai 129€/kk
  • Henkilökohtainen koulutuslisenssi muille 129€/kk/12 kk tai 239€/kk
  • Yrityslisenssi jäsenille hlömäärän mukaan alkaen 129€/kk

Lisää Marketing Finland Academyn lisenssi ostoskoriisi tästä

Kyselyt ja yrityslisenssitilaukset voi lähettää osoitteeseen info@marketingfinland.fi.

Marketing Finland Academy -lisenssillä pääset maksutta kaikkiin tuleviin webinaareihin sekä verkko-oppimisympärisölle, jossa koulutukset ovat katsottavissa aina, kun haluat. Academystä löytyy satoja suomen- ja englanninkielistä markkinoinnin ja viestinnän koulutusta sekä julkaisemiamme kirjoja.

Opiskele silloin, kun sinulle sopii juuri niistä aiheista, jotka ovat sinulle ajankohtaisia.

Tutustu Marketing Finland Academyyn   Tutustu tilausehtoihin

Hintoihin lisätään alv. 25,5%

Toivo koulutusta takaisin:
0