Lisätiedot
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|
0,00 € – 150,00 €
Maailman muuttuessa ympärillä pitää myös yritysten ja niiden markkinoinnin tekemisen uudistua. Miten muuttuva maailma pitää kohdata ja miten markkinointijohto voi valjastaa muutoksen liiketoiminnan kasvun ajuriksi? Muuttuvan markkinoinnin ajankohtaisseminaarisarjassa keskitymme näihin kysymyksiin paneelikeskustelujen kautta.
Ensimmäinen seminaari järjestetään virtuaalisesti keskiviikkona 15.6.2022 klo 10 – 12. Aiheena on markkinoinnin mittarit liiketoiminnan ohjauksessa ja yritysjohdon työkaluna.
Webinaari on Marketing Finlandin jäsenille ja eLearning-lisenssin haltijoille maksuton, muille 150 e + alv.24%.
15.6.2022 klo 10 – 12 Markkinoinnin rooli liiketoiminnan kasvattajana
Maailman muuttuessa ympärillä pitää myös yritysten ja niiden markkinoinnin tekemisen uudistua. Miten muuttuva maailma pitää kohdata ja miten markkinointijohto voi valjastaa muutoksen liiketoiminnan kasvun ajuriksi? Muuttuvan markkinoinnin ajankohtaisseminaarisarjassa keskitymme näihin kysymyksiin paneelikeskustelujen kautta.
Ensimmäinen seminaari järjestetään virtuaalisesti keskiviikkona 15.6.2022 klo 10 – 12. Aiheena on markkinoinnin mittarit liiketoiminnan ohjauksessa ja yritysjohdon työkaluna.
Alustava aikataulu (muutokset mahdollisia):
10:00 – 10:10 Tervetuloa ja esittelyt
Jani Halme, Luova johtaja, ToinenPHD
10:10 – 10:30 Tuorein ymmärrys, miten markkinointi vaikuttaa liiketoimintamittareihin.
Jarmo Lipiäinen, Chief Growth Officer, ToinenPHD
10:30 – 10:50 Case KIA – Miten Kian markkinointi näkyy markkinaosuuden kasvussa?
Rami Kittilä, Brand Director Kia, Astara Auto Finland Oy
10:50 – 11:10 Luovuus & Sisällöt vaikuttamaan liiketoimintamittareihin.
Miska Rajasuo, CEO, Bob The Robot
11:10 – 12:00 Paneelikeskustelu.
Panelisteina Jarmo Lipiäinen (ToinenPHD), Rami Kittilä (Astara Auto Finland), Miska Rajasuo (Bob The Robot), Teemu Suutari (Senior Advisor, OMD Finland) sekä Antti Kallio (CEO, Dagmar). Yleisö voi osallistua keskusteluun. Keskustelua johtaa Jani Halme.
Webinaari on Marketing Finlandin jäsenille ja eLearning-lisenssin haltijoille maksuton, muille 150 e + alv.24%.
Jarmo Lipiäinen, Chief Growth Officer, ToinenPHD Jarmo vastaa Insight &...Jatka lukemista
Teemu on toiminut 20 vuotta mediatoimistoissa asiantuntijaroolissa toimenkuvanaan markkinoinnin strategisen...Jatka lukemista
Antti Kallio toimii markkinointitoimisto Dagmarissa tiedolla johtamiseen ja digitaaliseen palvelukehitykseen...Jatka lukemista
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|
Tuotearvioita ei vielä ole.