Lisätiedot
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|
135,00 € – 285,00 €
Taloudellinen tilanne, poliittinen epävakaus, coronavirus ja kyberhyökkäykset ovat kaikille yrityksille todellisia uhkia ja tekijöitä, jotka vaativat myös markkinoinnilta kykyä reagoida nopeasti ja toimia erikoisolosuhteissa. Markkinointiviestinnän rooli myös korostuu tilanteissa, joissa markkinoilla tai asiakaskentässä tapahtuu isoja muutoksia. Onnistuessaan markkinointiviestintä vahvistaa yrityksen brändiä ja tarjoaa kuluttajille luotettavuutta. Epäonnistuessaan se taas jättää pitkäaikaisia mainehaittoja minkä tahansa brändin kilpeen. Kriisitilanne voi olla myös yrityksestä lähtöisin, jolloin vaaditaan kriisiviestinnän osaamista sekä työkaluja. Tämän koulutuspäivän sisältö keskittyy markkinointiviestinnän tekemiseen muuttuvilla markkinoilla ja antaa konkreettisia työkaluja osallistujille.
9.00-9.45 Markkinointi myynnin kasvattajana laskusuhdanteessa
Riikka-Maria Lemminki, Marketing Finland
9.45-10.15 Case Berner
Maria Nymander, Berner
10.15-11.15 Viestintää epävarmuuden ajassa
Janne Saarinen, SEK
Moni organisaatio panostaa strategialähtöiseen muutosviestintään ja -johtamiseen. Mutta miten organisaation tulisi reagoida muutoksiin, joiden vaikutukset omaan toimintaan eivät välttämättä ole yhtä ilmiselviä, suoria tai välittömiä. Miten ympärillä tapahtuvat muutokset heijastuvat organisaation viestintään, miten viestintäympäristö on muuttunut ja millainen viestintäkulttuuri palvelee tässä jatkuvassa epävarmuuden ajassa?
11.15.-12.15 Laadi kriisiviestintäsuunnitelma ja tee siitä myös totta!
Sallamaari Muhonen, Netprofile
Tavoitteena ei ole vain dokumentti vaan toimintamalli, jolla viestinnän keinoin tuet teidän organisaationne toimintaa kriisissä ja toipumista siitä.
Kriisitiimi valitaan ja valmennetaan hyvän sään aikana, ja koetuista kriiseistä otetaan oppia – seuraavia varten. Se, mikä tapahtui muille, voi tapahtua myös teille.
Olen Marketing Finlandin toimitusjohtaja ja tullut vetämään liittomme muutosta syksyllä...Jatka lukemista
Janne on kokenut viestinnän ja markkinoinnin ammattilainen, joka työskentelee asiakkuusjohtajana,...Jatka lukemista
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|
Tuotearvioita ei vielä ole.