Lisätiedot
Hinta | Academy-hinta (0e), Jäsenhinta (99e), Normaalihinta (169e) |
---|
0,00 € – 169,00 €
Marketing Finlandin tammikuun koulutuksissa tähytään edessä olevaan vuoteen: Trendit ja ilmiöt hybriditilaisuus järjestetään 15.1. ja kaksi useamman kouluttajatahon webinaaria 22.1.ja 29.1. Tule mukaan seuraamaan, mitä markkinoijan työpöydällä tulee olemaan. Mihin keskittyä luotaessa suunnitelmia ja kampanjoita, mitkä ovat megatrendejä ja mitkä puolestaan hiljaisia signaaleja, ja miten kuluttajien käytös tulee muuttamaan?
Tässä webinaarissa luodaan katsaus mm. siihen, miten kuluttajien oletetaan käyttäytyvän vuonna 2025 globaalillakin tasolla. Puheenvuoron saavat Kantarin Nina Frosterus, Omnicomin Päivi Arffman-Koskinen sekä Pauligin Aliyar Hussain. Webinaarin jälkeen on lyhyt Q&A sessio, jossa sinulla on mahdollisuus kysyä kouluttajilta kysymyksiä suomeksi ja englanniksi. Voit halutessasi lähettää kysymyksesi ennakkoon: reetta.karjalainen@marketingfinland.fi
Ohjelma:
Klo 10.00-10.20: Nina Frosterus. Kantar
Nina kokoaa yhteen tuloksia Kantarin tutkimuksista esimerkiksi nuorista kuluttajina ja siitä, kuinka nuoriin lyhyimmällä syklillä vetoavat markkinointitrendit ajan myötä merkitsevät muutosta kaikissa asiakasikäryhmissä. Mukana on myös muita kiinnostavia näkökulmia meneillään olevista kuluttajamuutoksista, kuten ensiesittelyä tutkimuksesta, joka tarkastelee miehiä kuluttajina.
10.20-10.40: Päivi Arffman-Koskinen, Omnicom Media Group
Omnicomin Päivi Arffman-Koskinen tarkastelee sitä, kuinka AI:n käyttö muuttaa markkinointia esimerkiksi kohderyhmien luonnin kannalta ja mitä tämä asiakkaillemme merkitsee.
10.40. – 10.55: Aliyar Hussain, Paulig
Aliyar Hussain puhuu kulttuuristen piirteiden hyödyllisestämisestä kansainvälisen markkinointicasen kautta, jossa Santa Maria -brändin TexMex -tuotteita markkinoitiin Ruotsissa. Puheenvuoron otsikko on: Using cultural insights to spark a conversation doesn’t need to be complicated.
Aliyar Hussainin puheenvuoro on englanninkielinen, ja webinaarin kaksi muuta puheenvuoroa ovat suomenkieliset.
Tervetuloa mukaan inspiroitumaan!
Eikö ajankohta sovikaan? Kannattaa silti ilmoittautua mukaan, niin saat tallenteen sähköpostilla webinaarin jälkeen.
Hinta Marketing Finlandin jäsenille 99 e, ei-jäsenet 169 e. Hintoihin lisätään alv. 25,5 %. Koulutus sisältyy Marketing Finland Academyn lisenssiin sekä MMA:n jäsenyyteen.
Marketing Director at Paulig responsible for developing capabilities in marketing...Jatka lukemista
Päivi Arffman-Koskinen työskentelee Business strategina Omnicom Media Groupilla ja vetää...Jatka lukemista
Hinta | Academy-hinta (0e), Jäsenhinta (99e), Normaalihinta (169e) |
---|