29.1.2025 Kuluttajakäyttäytyminen ja markkinointi 2025

0,00 169,00 

Marketing Finlandin tammikuun koulutuksissa tähytään edessä olevaan vuoteen: Trendit ja ilmiöt hybriditilaisuus järjestetään 15.1. ja kaksi useamman kouluttajatahon webinaaria 22.1.ja 29.1. Tule mukaan seuraamaan, mitä markkinoijan työpöydällä tulee olemaan. Mihin keskittyä luotaessa suunnitelmia ja kampanjoita, mitkä ovat megatrendejä ja mitkä puolestaan hiljaisia signaaleja, ja miten kuluttajien käytös tulee muuttamaan?

Tässä webinaarissa luodaan katsaus mm. siihen, miten kuluttajien oletetaan käyttäytyvän vuonna 2025 globaalillakin tasolla. Puheenvuoron saavat Kantarin Nina Frosterus, Omnicomin Päivi Arffman-Koskinen sekä Pauligin Aliyar Hussain. Webinaarin jälkeen on lyhyt Q&A sessio, jossa sinulla on mahdollisuus kysyä kouluttajilta kysymyksiä suomeksi ja englanniksi. Voit halutessasi lähettää kysymyksesi ennakkoon: reetta.karjalainen@marketingfinland.fi

Ohjelma:
Klo 10.00-10.20: Nina Frosterus. Kantar
Nina kokoaa yhteen tuloksia Kantarin tutkimuksista esimerkiksi nuorista kuluttajina ja siitä, kuinka nuoriin lyhyimmällä syklillä vetoavat markkinointitrendit ajan myötä merkitsevät muutosta kaikissa asiakasikäryhmissä. Mukana on myös muita kiinnostavia näkökulmia meneillään olevista kuluttajamuutoksista, kuten ensiesittelyä tutkimuksesta, joka tarkastelee miehiä kuluttajina.

10.20-10.40: Päivi Arffman-Koskinen, Omnicom Media Group
Omnicomin Päivi Arffman-Koskinen tarkastelee sitä, kuinka AI:n käyttö muuttaa markkinointia esimerkiksi kohderyhmien luonnin kannalta ja mitä tämä asiakkaillemme merkitsee.

10.40. – 10.55: Aliyar Hussain, Paulig
Aliyar Hussain puhuu kulttuuristen piirteiden hyödyllisestämisestä kansainvälisen markkinointicasen kautta, jossa Santa Maria -brändin TexMex -tuotteita markkinoitiin Ruotsissa. Puheenvuoron otsikko on: Using cultural insights to spark a conversation doesn’t need to be complicated.

Aliyar Hussainin puheenvuoro on englanninkielinen, ja webinaarin kaksi muuta puheenvuoroa ovat suomenkieliset.

Tervetuloa mukaan inspiroitumaan!

Eikö ajankohta sovikaan? Kannattaa silti ilmoittautua mukaan, niin saat tallenteen sähköpostilla webinaarin jälkeen.

Hinta Marketing Finlandin jäsenille 99 e, ei-jäsenet 169 e. Hintoihin lisätään alv. 25,5 %. Koulutus sisältyy Marketing Finland Academyn lisenssiin sekä MMA:n jäsenyyteen.


Kehitä ja ylläpidä osaamistasi Marketing Finland Academyssa!

Mikäli haluat ottaa Marketing Finland Academy -lisenssin käyttöösi samalla kertaa, kun varaat paikkasi tästä koulutuksesta, lisää ostoskoriin haluamasi lisenssi (kuukausi- tai vuosisopimus). Voit samalla ilmoittautua Marketing Finland Academyyn kuuluviin koulutuksiin Academy-hinnalla.

  • Henkilökohtainen koulutuslisenssi jäsenille 39 €/kk/12 kk tai 129€/kk
  • Henkilökohtainen koulutuslisenssi muille 129€/kk/12 kk tai 239€/kk
  • Yrityslisenssi jäsenille hlömäärän mukaan alkaen 129€/kk

Lisää Marketing Finland Academyn lisenssi ostoskoriisi tästä

Kyselyt ja yrityslisenssitilaukset voi lähettää osoitteeseen info@marketingfinland.fi.

Marketing Finland Academy -lisenssillä pääset maksutta kaikkiin tuleviin webinaareihin sekä verkko-oppimisympärisölle, jossa koulutukset ovat katsottavissa aina, kun haluat. Academystä löytyy satoja suomen- ja englanninkielistä markkinoinnin ja viestinnän koulutusta sekä julkaisemiamme kirjoja.

Opiskele silloin, kun sinulle sopii juuri niistä aiheista, jotka ovat sinulle ajankohtaisia.

Tutustu Marketing Finland Academyyn   Tutustu tilausehtoihin

Hintoihin lisätään alv. 25,5%