Lisätiedot
Hinta | Normaalihinta (0e) |
---|
0,00 €
TV- katselun ja mainonnan uusi aikakausi – Brändin rooli tulee olemaan tärkeämpi kuin koskaan
RTL AdAlliance tulee esitelmään globaalin The New Life of The Living Room 2025 tutkimuksen, jossa keskitytään erityisesti Suomen ja Pohjoismaiden vastausdataan ja löydöksiin. Tässä tutkimuksen 4. painoksessa on mukana enemmän markkinoita kuin koskaan aikaisemmin: 14 Euroopan maata, joihin on lisätty uusina Itävalta, Puola ja Sveitsi sekä Yhdysvallat.
Katsojakokemuksen murros ohjaa mainontaa – “The New Life of the Living Room” -tutkimus osoittaa, että televisiokokemuksesta on tullut moniulotteinen. Alustojen, laitteiden ja sisältömuotojen yhdistelmä määrittää sen, mikä mielletään TV:ksi. Mainonnan onnistuminen vaatii jatkossa entistä tarkempaa mediaympäristön ymmärrystä, premium-sisällön arvostamista ja luotettavien medioiden tukemista. Tutkimus sisältää tietoa mm. videosisältöjen kulutuksesta eri kanavissa ja alustoissa sekä laitteiden omistajuudesta. Lisäksi tutkimme myös ihmisten asenteita mainontaan eri videoympäristöissä sekä avaamme videosisältöihin ja -palveluihin käytettäviä budjetteja. Brändimainonnan voima ja tärkeys tulee korostuu pirstaloituneessa mediakentässä.
Webinaari on kaikille maksuton.
Eikö ajankohta sovikaan? Kannattaa silti ilmoittautua mukaan, niin saat tallenteen sähköpostilla webinaarin jälkeen.
Aki Ronkainen vastaa RTL AdAlliancen kansainvälisestä mediamyynnistä Pohjoismaissa sekä Suomen...Jatka lukemista
Aleksi vastaa RTL AdAlliancella mediaportfolion myynnistä Suomessa ja Euroopan markkinoilla....Jatka lukemista
Hinta | Normaalihinta (0e) |
---|