Lisätiedot
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|---|
Virtuaalikoulutukset | Virtuaalikoulutus |
webinaari | Webinaari |
135,00 € – 285,00 €
Vuonna 2022 Firefox, Explorer, Safari ja Google -selaimissa kolmannen osapuolen evästeiden käyttö tulee olemaan rajoitettua, joka tulee vaikuttamaan merkittävästi digimarkkinointiin sekä markkinoinnin kohdentamiseen. Tässä koulutuksessa käymme läpi mistä evästeissä on kyse, mitä toimenpiteitä tulisi lähteä tekemään ennen muutoksen astumista voimaan sekä millä tavalla markkinointi tulee muuttumaan evästemuutoksen myötä.
9.00-9.50 Miikka Rahikainen, Dagmar
– Tekninen evästeiden läpikäynti
– Miten evästeet on huonontuneet vuosien varrella ja mitkä tekijät vaikuttaneet
– Miten muutokset vaikuttavat
9.50-10.20 Hermanni Nurila, s360
– Markkinoiden ensireaktio muutokseen (case Criteo et al.)
– Googlen tuotemuutokset (analytiikka, mainokset)
– Case: app user acquisition unaffected (North star?)
10.20-11.10 Toni Keskinen, Toinen PhD
Onko evästeetön tulevaisuus mahdollisuus?
– Millaisia ilmiöitä ja vinoumia digissä on ilmennyt?
– Millaisia markkinamuutoksia odotetaan evästeiden poistumisen jälkeen?
– Mitkä teemat korostuvat evästeettömyyden seurauksena?
– Mihin aiheisiin kannattaa panostaa seuraavat pari vuotta?
11.10-12.00 Gilles Lenaerts, Qualifio
End of the third-party cookie: future is to first-party data
For many marketers using cookies for years, new data privacy laws and web browser changes may seem like obstacles. How will they continue to track website visitors, improve user experience, keep up their monetisation efforts and collect data to do targeted ads? There is a far more reliable data source to improve targeted ads and convert leads into customers: first-party data. Gilles Lenaerts, Country Manager Nordics at Qualifio, will share with you how big European brands are providing value to their customers in exchange for data thanks to interactive marketing. It involves the use of game mechanics to convey a message, collect first-party data and drive results. You’ll discover how you can build trust through consent and offer personalised experiences with reliable customer data that communicates with other activation tools in real-time.
Miikka työskentelee Dagmar Drivessä markkinointiteknologiajohtajana ja on erikoistunut on ohjelmalliseen...Jatka lukemista
Suomalainen Googlen entinen työntekijä yli viiden vuoden ajalta, joka toi...Jatka lukemista
Gilles Lenaerts, Sales Manager Nordics & Netherlands, Oualifio Gilles has...Jatka lukemista
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|---|
Virtuaalikoulutukset | Virtuaalikoulutus |
webinaari | Webinaari |
Tuotearvioita ei vielä ole.