Lisätiedot
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|---|
Koulutuksen pituus | puolipäivä |
Kasvata digimarkkinoinnin osaamisesi uudelle tasolle!
Todella suosittu, kolmatta kertaa järjestettävä puolen vuoden koulutuskokonaisuus markkinointijohdolle alkaa taas tammikuussa 2020.
Syksyllä 2018 lähdimme yhdessä Googlen kanssa suunnittelemaan sellaista digimarkkinoinnin koulutusta markkinointijohdolle, joka tarjoaisi kokonaisvaltaisen katsauksen digimarkkinoinnin mahdollisuuksiin. Täytimme toiveidemme tynnyrin digityöryhmämme avustuksella, Googlen sekä jäsenyritystemme markkinointijohtajien avustuksella. Lopputuloksena syntyi CMO2 – digimarkkinoinnin kasvuohjelma, joka tarjoaa ainutlaatuisen katsauksen parhaiden kotimaisten ja ulkomaisten asiantuntijoiden johdolla digimarkkinointiin.
Time: 09.30-12.00
Place: Marketing Finland, Yrjönkatu 16, Helsinki
PROGRAM
Speakers will be announced soon.
16.1. Data-driven marketing
Digital and data-driven marketing opportunities. Digital Maturity Benchmark results and what they mean for own organization.
6.2. Measuring marketing in the modern world: Most important KPIs in Digital marketing
Aligned measurement throughout the business, attribution, marketing measurement.
19.3. Customer-centric Marketing
Age of assistance, strategy for mobile, full (lifetime) view of customers
16.4. Modern ways to do marketing
Virtual teams, audience, working with agencies and other partners
14.5. Technology and platforms
Cloud services, machine learning, the role of technology in data-driven marketing, programmatic marketing.
11.6. Marketing and sales transformation
Global marketing trends today and in the future.
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|---|
Koulutuksen pituus | puolipäivä |
Tuotearvioita ei vielä ole.