Lisätiedot
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|
129,00 € – 239,00 €
Who actually likes the constant interruption of flashy pop-ups and annoying advertising we run into EVERYWHERE online today? In this presentation, we will enlighten three things marketers completely have misunderstood. There things we need to change to create a sustainable future for the media landscape. How do brands need to communicate digitally to be able to be heard in the very near future? Also, we will talk about how modern technologies help to transform data so that it can be used in the digital environment and how it will help brand advertising to become more targeted.
Program
THE CHANGING WORLD OF DIGITAL MARKETING
Riikka-Maria Lemminki, Marketing Finland
HOW BRANDS SHOULD COMMUNICATE IN A DIGITAL WORLD
Henric Smolak, Strossle International
MODERN TECHNOLOGIES AND DATA TARGETED BRAND ADVERTISING
Olli Järvilehto, Relevant Digital and Sakari Palmu, Dagmar
Olen Marketing Finlandin toimitusjohtaja ja tullut vetämään liittomme muutosta syksyllä...Jatka lukemista
In Europe, Henric is known as an evangelist in Content...Jatka lukemista
Olli vastaa Relevantin dataliiketoiminnan kehittämisestä. Ollin tausta on mediatoimistopuolelta, ennen...Jatka lukemista
Sakarilla on pitkä kokemus ihmisymmärryksen ja datan hyödyntämisestä osana liiketoiminnan...Jatka lukemista
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|
Tuotearvioita ei vielä ole.